مخلوط گلدان کاکتوس و ساکولنت

13 تومان

جزئیات

با خاک گلدان ارگانیک و بدون ذغال سنگ نارس، دستان خود را کثیف کنید. این فرمول متعادل از نظر تغذیه توسط متخصصان گیاهان داخلی طراحی شده است و شامل ترکیبی عالی از مواد تشکیل دهنده برای اطمینان از جذب بهینه و رشد گیاه است.

توضیحات

گیاهان

کروتون که به آن «کروتن باغ» نیز می‌گویند، بومی جنگل‌های استوایی جنوب شرقی آسیا و اقیانوسیه است. در طبیعت، آنها به صورت بوته های بزرگ رشد می کنند و ارتفاع آنها به 10 فوت می رسد (در خانه یا باغ، آنها بسیار کوچکتر می مانند).

گیاهان کروتون پترا به بیماری های باکتریایی تاج گل و لکه برگ گزانتوموناس و بیماری های قارچی آنتراکنوز و گال ساقه و شانکر حساس هستند. هم گال طوقه و هم گال ساقه و شانکر با تورم روی ساقه، رگبرگ و ریشه گیاه ظاهر می شود و برای کنترل نیاز به هرس تمام قسمت های آلوده دارد. لکه برگی زانتوموناس از طریق ضایعات قهوه ای تیره و سیاهی که روی برگ ها ظاهر می شود مشخص می شود. یک باکتری‌کش حاوی مس می‌تواند برای پیشگیری استفاده شود، اما زمانی که گیاه آلوده شد، باید از بین برود. اگر گیاه شما آنتراکنوز داشته باشد، متوجه لکه های آبی خواهید شد که برنزه می شوند و گاهی نقاط سیاهی در مرکز دارند.

توجه: تمام قسمت های این گیاه – به خصوص دانه ها – سمی هستند، بنابراین استفاده از آن در خانه هایی که حیوانات خانگی یا کودکان کنجکاو دارند توصیه نمی شود. هنگامی که کروتون آسیب می بیند، شیره شیری رنگی تولید می کند که می تواند پوست را نیز تحریک کند.

از کتابخانه مراقبت از گیاهان دیدن کنید

در اینجا نکات مفیدی برای مراقبت از گیاهان خود خواهید یافت.

چگونه از کروتون مراقبت کنیم

  • کروتون را در یک مکان آفتابی مانند پنجره شرقی، جنوبی یا غربی قرار دهید.
  • خاک را به طور یکنواخت مرطوب نگه دارید، اما بگذارید بین دو آبیاری خشک شود.
  • اگر رطوبت خانه کم است، هفته ای یک بار اطراف برگ ها را با آب مه پاش کنید.
  • برگ ها را دو بار در ماه به آرامی با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا تمیز بماند.

نظرات

0 بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک‌کردن فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مخلوط گلدان کاکتوس و ساکولنت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *